Så sööt :)

Ja, ni kan ju läsa desaa kommenatrer

Riktigt gulligt sagt Linda, massor av cred against you :)
Linda om FÖRLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT: Eftersom du verkar ha idétorka. Så kom jag på vad som skulle vara kul att läsa om. Hur ser din vardag ut/helg. Festas de mycket eller e de chill på fritiden? De skulle vara kul att läsa om tycker jag. Jag minns ju själv hur jag var i din ålder. Förresten känner du therese?

Linda om Jag skrattar åt er !: De e riktigt pinsamt av dom att inte kunna visa vilka dom e! Dom e små råttor som borde försvinna!

Linda om Ta inte det här som att jag vore självmordsbenägen !: Du e varken fet eller ful! Så ska man inte tänka om sig för då mår man ju inte bra. Och de där med att folk kommenterar saker fast dom inte känner dig är bara små patetiska jävlar som borde köpa sig ett liv någon annanstans. Jag har också haft liknade problem men nu står jag har med två jobb som tag tycker om. Plus att jag har en familj med en liten son på snart 10 månader. Så tänk framåt iställe så ska du se att de löser sig till de bästa tjejen. Ge inte upp nu! Hoppas de här glädjer dig lite iallafall:-) du kommer lyckas!

Okej, en typisk vardag för mig : Vaknar runt sex/halv sju, fixar mig i ordning och åker till skolan. Där är jag hela dagen och gör mitt, eller umgås med vänner, (dock på rasterna, inget skolaknde!) slutar runt halv 4 varje dag, efter det åker jag antagligen hem, eller stannar i Västerhaninge och umgås med någon kompis. När jag kommer hem pluggar jag, beroende på våran läxstatus. Tjja, ingen vild vardag där inte :)

En typisk helg: Jag sover alltid ut på helgmornarna, c:a 1. Sen äter jag frukost framför Tv:n (RUTIN?) när jag käkat klart brukar jag oftast ligga och dega i en stol på altan. Sen så ringer jag väl någon och chillar med den.. Jag dricker VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLDIGT sällan :) CRED TILL MIG (A).

Ja, jag känner Therese !

Amen gud vad gulligt, en son :) En sådan ska jag också ha, och Han ska heta Matthias ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad gullig du e;-) så då e du en duktig tonårstjej! Bra där. Som inte e ute och Festar/dricker varje helg. (Vilket jag gjorde i mina "unga" dar) verkligen cred till dig gumman!

2009-09-04 @ 22:08:40
URL: http://lindusbindus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0