Men gud vad mycket haters jag har, ahhah

Anonym om Haah:
Du är pinsam ! ingen i ribbyskolan tycker om dig fattardu? alla snackar skit om dig .. kan du aldrig inse att du är jobbig som ett as eftersom du alltid följer/följde efter Erika,Lollo,Yasse,Humla och Elin . Fan du hängde efter dom hela tiden och alla fattade att dom inte ville va med dig.
Sophie du är pinsam rent ut sagt.
IP: 85.224.62.117
14 September, 19:31  


Japp och kommentaren är ju så klart ANonym. Hmm, Svar på tal ? : För det första du behöver ta reda lite mer fakta innan du skriver saker till folk. Jag har mina vänner både här och där. För det andra så struntar jag blankt i om jag är omtyckt i Ribbyskolan, det är bara människor. Och att vara jobbis som ett as, det är min image... Och pinsam också ! :) Bye bitch, ska till Cili ock snacka massa skit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0