Hemma och ont i halsen, myyyyyyyys

Hellu alla läsare. Nu är jag hemma och tänkta ta och berätta lite om min dag. Vaknade kvart i sju, stress mot bussen... Kom till skolan c:a tio minuter försent eftersom jag ha rlite buisness to do på morgonen. Haha, secret life of Sophie (A) Och dum som jag är trodde jag vi hade läsning på morgonen, men nejnej, engelska. Efter det så hade vi idrott, yummie en viss person vid namn''hemlig'' grr, det var spinning och när han drog fingrarna genom håret, JAG ALLVARLIGT TALAT SMÄLLTE ;). Sen hade vi min efterlängtade läsning, sedan spanska, sedan matte sen lunch. Då var klockan 12.40 ?! Asså fatta TJUGO I ETT !! Och när vi (Jag, Elin, Lollo, Erika och Bella,) Kom upp till matsalen, då var mathelvetet SLUT, Fitt skola.. Aja, sen hade vi prov i Biologi, G på mig (Y) När vi slutat gick jag till tåget där jag ahde sällskap med Rasmus och Camila, haha alltid lika kul med er ;) Satt och snacka om allt möjligt. Men nu kommer jag till dagens händelse: Kommer hem, maten är färdig Thaigryta, MUMS, tills... PAPPA UPPTäCKER EN SNIGEL I MATEN. USCH fyfan.. Aja, ska plugga lite matte och engelska nu, bye bitches ;)
                                             
                          
                                       Mmmm, han e sjukt snygg och sjunger grymt bra ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0