Helgen har varit UNDERBAR !

HEj bloggen som jag tidigare skrivit har mitt internet sagt upp sig... Så nu får jag uppdatera hemma ghos kompisar ? Heheh, ska berätta om min helg..

Fredags: Var hos barndomsvän Jessica. Hon hade tjejmiddag, femton år STOR flicka nu ;)
Vi hade mest lite chillkrök, umgicks med lite tjejor och hade det sjukt trevligt ! :D Hahah, somnade mot ett slaget

Lördag: BÄSTA LÖRDAGEN I MITT LIV ! Haha, som jag tjata om så gick jag på EMD och herregud vilket drag ! :) när dom sjöng all for love så kollade Mattias in i mina ögon och sjön Lets make it all *blink* for love and all for love! Allvarligt jag smällte ! Gaah.. aja dom sjöng 4 låtar : Youngblood, Jennie let me love you, Baby goodbye och All for love..
Men för att få en pratstund så ställde vi oss längst bak i kön till signeringen.. Träffade några tjejer där och dom fråga : när vi kommer fram, någon som bangar på att sjunga baby goodbye ? Hahah nej, ofc not ! säger jag då.
Hahah så när vi kom en bit ifrån bordet (där dom satt ) så började vi sjönga. Men när vi kom ända fram så slutade vi. Då sa Erik : SLutade ni sjunga nu tjejer?
Hahah, ja.. Men vi kan sjunga igen ;) sa jag.
Så började endast JAG att sjunga på Jennie let me love you.
Han tyckte jag sjöng jätte fint.
Sen så sa jag på något vänster att jag ska söka in till IDOL..
Då sa han sjung inte Jennie let me love you,
Hahah neh jag ska sjunga Kiss Heavens on fire..
Sen så sa han sjung lite då:
Och jag sjöng , HAN MED !
Den lördagen var den allra bästa i hela mit tliv, åhhh är så lycklig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0