Haah

Och vem är du ? :)

AJFIAJFA om Videoinlägg:
Assååå vad leker du!?!?
"dock inte mitt sista , puss hej *slängkyss"
Skäms du inte? Du uppträder som om du vore typ värsta bloggaren som har över tusen läsare när du typ har 10 st .
SKÄRP DiG FÖR I HELVETE , du är såå grym ful också..
IP: 85.224.62.117
13 September, 11:39
 
Och nej varför skulle jag skämmas för det som jag gör ? ;) Hade jag skämts hade jag väl aldrig lagt upp den hära ? Hehe, sure om jag har nu tio läsare så är det tio fler än vad du någonsin skulle kunna få ;) 'slängkyss* BIATCH, och tack.. hmm om man definerar ful mot dig, då är jag typ jävligt vacker ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är pinsam ! ingen i ribbyskolan tycker om dig fattardu? alla snackar skit om dig .. kan du aldrig inse att du är jobbig som ett as eftersom du alltid följer/följde efter Erika,Lollo,Yasse,Humla och Elin . Fan du hängde efter dom hela tiden och alla fattade att dom inte ville va med dig.

Sophie du är pinsam rent ut sagt.

2009-09-14 @ 19:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0