-

Va är egentligen felet ? Vad är det för problem med svenska folket? Vi dömmer alldeles för lätt och synar folk från topp till tå och rynkar på näsan. Kolal på dagens undomar, min 50 % dricker,röker,snusar,knarkar och snattar. Helt sjukt. Jag ska inte komma här och sga att jag är gus bästa barn för det är jag inte. JAg gör dumma grejer, men dock för att kunna ta nästa steg och lära mig. En annan grej som stör mig är sveriges skönhets ideal. Det står i tidningar och sådant att killar hellre gillar tjejer naturliga, men BFULLSHIT. Vissa tjejer sover t.o.om med smink för att känna sig snyggare, WTF ? Det ska inte behöva vara så. Hmm, finns det någon vi kan skylla på ? Jo, os själva. Vi har skapat denna värld med våra egna händer, och flera missar har skett. Ja den psykologiska sidan av Sophie har tittat fram, men jag blir så trött på människor. Varfrö ska vissa killar och tjejer ha en trygg solgång utan mobbning kränkningar m.m., medans andra får gå till skolan med världesn igaste pokerface. Nej en dag är det dags för sanningen att komma fram, oc alla kommer få en vänding åt rätt håll. Men tillsammans kan man ju förebygga sånt här: Vänd inte kappane efeter vinden ihopp om att allt ska odna säg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0