Sophie ger svar på tal / uttrycker mig



Tänkte göra som alla andra bloggare:
Ge svar på tal!

En viss fjolla ( inga namn nämnda)
Skrev kommentar för ex antal dagar sen:
fet, ful kan inte sjunga..
Jag trodde jag sulle dö av  skratt, haha
PERSONEN VA ANONYM !
Hur lågt kan du gå frågar jag dig.
Du stod inte upp första gången men andra :)
Synd att du inte lämna nån adress, du är värd en länknig !

MEn jag förstå dig ändå inte på samma gång ?
Jag bad om en bedömning av min röst, inte mitt utseende
Så det du skrev (fet och ful) Är extremt orelevant i det här läget.
Men jag är iallafall fet och ful, vadär ?
En ensam liten stackare kanske?
Jaja, jag tycker iaf synd om dig för att du inte tar vara på dig själv ist för att bedöma andra
/ xOxO Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0