Skola & shopping, mmmmm...

Hej blgoggen, miss me ? OFC, har ni det ;)

Idag har jag varit si skolan, började 08.20 och då hade vi skolfoto! Efetr det fyllde vi i val till Elevråds och Friends representanter ifår klassne. Resultaten sammanställs idag så imrogon får vi veta resultaten. Sen jobbade vi lite matte, och nu håller vi på med kvadrot och sådant, skit kul och super easy ! Dock har jag mattimatiska problem så när det är lätt, och jag kan jobba mycket blir jag hur stolt som helst över mig själv. Sen hade vi rast, och sen ännu mer matte... Efter dte hade vu LUS testen (läsförståelse) och känner att det blev super bra ! Well, ltes see... Sen vare lunch på schemat, blev kycklingsallad med tunnbröd och färskost, YUMMIE !

Efter skolan så åkte jag, Linnea och hennes pojkvän Fredrik till haninge centrum. Med mig fick jag en kjol, ett linne, lösnaglar, tvåhårband och strumpbyxpr. Och allt gick på 280... Fyndig eller vad ? Bilder läggs upp senare så vi hörss väl då :) Tjingeling 


Olle 'hjärta' Sven-E
It's us against the world !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0