Sängbunden

Lilla jag är ju som tidagre sagt sjuk. Och totalt sängbunden. Har legat här sen klockan fem, med undantag för en tio minuters lång middag och en och en halvs timma tv tittande.Ligger här i min pyjamas och skriver med lite roligt folk på msn... Yey.

Snar är det måndag, skolan börjar igen. Längtar men ändå inte. Ser mest fram emot att få något nödvändigt att sysselsätta mig med på dagarna... Sen att se vilka små söta sexor som kommer att rammla in. Blanda annat min kusinvitamin. Ska bli trevligt.men nu hade jag tänkt berätta om min dag. Vaknade 11.30 gick upp och lagade en snabblunch. Men eftersomn jag e sjuk åt jag inte upp hela.

12.30 gick jag ner mott busshållsplatsen, där jag mötte upp Linnea. Kvart i ett kom bussen och vi åkte till Ösmo Station. Därifrån avgick tåget mot Västerhaninge. Mötande trafik mot handen ifrån stationen. Sen så gick vi och kollade på kläder, mne ingen av oss hittade ngot. Tillslut gick vi till McDonalds, där Linnea bjöd mig på mat(A) du vet förortsflicka utan ståler, samt NO money No FUnny. Men nu ska jag kika runt lite på FB sen sova en mycket obehaglig sömn. Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0