Ogillar starkt att öppna upp inlägg !

Hej kära läsare.

Idag är det söndag, vilket innebär sista dagen av sommar lovet. Buhuhu, men som jag säker tidigare skrivit kommer det bli skönt att få en nyttig sysselsättning ! Börjar årskurs nio på Ribby. Skönt, sen blir det gymnasium med inriktning musik , vilket varit bestämt sen jag visste vad gymnasiet var för något. Känns skönt att jag vet hur min framtid kommer forma sig. 

Men nu till ett annat ämne, jag läser ju såklart storbloggarna och jag fastnade lite på ett inlägg i Paows blogg... Folk (såklart ANonyma, som alla puckon som uttrycker sin åsikt ;P ) Hade kommenterat hennes blogg, att hon hade stavat fel på ordet ''regn'' Men hon hade stavat helt korrekt, och dom sa babababababab '' du kan ju inte ens stava till ordet REGN. Men snälla människor, hon stavade ju precis såsom ni sa att hon skulle stava ;) Snacka om att bara få Paulinas uppmärksamhet !

Kommentarer
Postat av: Linda

Bara ett litet råd. Jag har flera vänner som gick musik på gymnasiet. Och dom ångrar de jätte mycket idag. Eftersom de inte ledde till några jobb eller så. Så mitt råd är att söka till något med en yrkesförberedande utbildning. Bra blogg förresten!

2009-08-25 @ 23:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0