Kissie, Blondinbella, Paow Gaybloggen och Dessie

Blogg wars. Blondinbella bråkar med Kissie. Kissie bråkar med Paow, Dessie och Amir. Dessie bråkar med Paow. Ja ni.. Blogg wars I ? Haha eller hur ? Altt dom gör är och kör fight på fight på fight. Härligt, hätligt. Vi säger såhär

Bella vs. Kissie = Bella
Kisse vs. Dessie = Kissie
Paow vs. Dessie= Paow
Amir vs. Kissie= Amir.

Jag är inte sådär sjukt förtjust i Kissie, men hon gör att bra jobb, de kan jag gott och väl erkänna. Men jag hatar verkligen Dessie hon ser ut som fjortisarna 2007, fast ljusare. Hon här sjukt mycket mascara ( INTE SNYGGT) Snälla, Amir sminkar sig bättre än dig, och han är ju t.o.m KILLE. Jag klagar inte på hennes utseende, bara kommenterar så som alla andra gör. Sen gilalr jag inte Kissie för on är lite för uppblåst för mn smak om man säger så (eller) Alltså, no fence men jag gillar inte Kissie bara, thats it !

Jag gillar Gaybloggen ( Amir) Föratt han är så jävla skön :) precis som en äkta gay ska vara! :)
Blondinbella, mogen, söt med fötterna på jorden. En blogg, som man kan ägna lång tid åt att läsa :)
Paow, liten söt blond tjej. Läser hennes blogg det första jag gör när jag loggar in på datorn. Synd att någon idiot har förstört för henne nu genom att tjalla till ROland ( han som äger blogg.se) så nu tjänar hon pengar åt dom, fast hon får ingen publicitet :O fett schysst ju ^^

Men ska nu bjuda på dagens outfit och face look

DAGEN OUTFIT :

Redo för ett besök på Cirkus Wictoria

Facelook :

Kommentarer
Postat av: Anonym

du e söt tjejen! Ta hand om dig!

2009-08-12 @ 21:13:23
Postat av: Sophie

Tackar :)

2009-08-12 @ 23:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0