Jag skrattar åt er !

Jag har sagt det förut och jag säger det igen, Ni Anonyma frwakshows som kemmenterar min blogg och andras bloggar. MOGET ! Jag tar VERKLIGEN INTE åt mig av att ni skriver diverse saker, men när ni Anonymt kommenterar bloggar, då är ni bara luft.

Behöver ni hjälp med ert självförtroende, att våga stå för det ni säger/gör ? Tro mig, så är det! Jag skrattar åt er, ni är så totalt värdelösa.

Och jag säger såhär, att eftersom jag inte bryr mig om era små fjolliga kommentarer, KOM TILLBAKS OM NÅGRA ÅR SÅ FÅR VI SE OM JAG ÄR INTRESSERAD AV VAD NI HAR ATT SÄGA ;)<3



Någon annan än jag som tycker anonyma personer är, hmm.. tja, PATETISKA ?


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Om du inte bryr dig så varför lägga ner energi till att skriva inlägg efter inlägg om hur lite du tar åt dig utav anonyma kommentarer? Känns ganska onödigt..

2009-08-31 @ 23:18:06
URL: http://talish.blogg.se/
Postat av: Linda

De e riktigt pinsamt av dom att inte kunna visa vilka dom e! Dom e små råttor som borde försvinna!

2009-09-02 @ 02:26:27
URL: http://lindusbindus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0