HEMMA EFTER EN DAG I STAN

Nu ligger jag i min underbara säng och gör det jag tycker om ; Bloggar. Eftersom vi inte dragit igång med våra ordinarie lektioner ännu så tillbringade vi en dag men både klass 9:2 ITE a och b. Jag går i klass b. Men vi var på studieresa till gamla Kronobergs häktet, inte särskilt intressant.

Vi kom till stockholm södra runt halv elva, gick därifrån till Röda berget, och jag blev prima imponerad av utsikten. Man såg precis HELA stockholm stad. Underbart vackert. Bilder kommer senare. Där ifrån så gick vi typ as långt till Långholmen. På långholem låg vårat destantions mål, Kronobergshäktet. VI var där i en timma ungefär ohc bara drev omkring, BORING ! Sen runt halv ett begav vi oss mot Hornstull där det blev McDonalds för fulla muggar.

14.22 tog vi tåget hem. Men nu ska jag sysselsätta mig med annat kram Sophie







Orkar inte ladda upp alla bilderna, så ni fick dom bästa!
Det är ni värda :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0