Hemma, ÄNTLIGEN !

Nu är jag ÄNTLIGEN hemma, helt underbart. Sitter i sängen, och lyssnar på Nick Jonas underbara stämma.

Tänte berätta lite om min helg.
Igår så åkte vi som sagt till Värmdö, där det var kräftskiva hos Håkan och Therese. Jätte trevligt faktiskt. Henrik och Erika, (Håkans bror och hans fru) och deras två döttrar Lovisa och Elina 2&6 år gammla, jätte söta ungar :) Sen var det Håkans och Henriks mamma Linnéa och hennes man, och Håkans kusin Daniel.. Hahaha fyfan vilken snubbe xD Han vart typ aspackad och vi satt och drev med honom typ ; Hörru ska du med på Bubbles konsert nästa vecka, Ja FYFAN klart jag ska '' Åhh Åhh regnbågensbarn'' satt han och sjöng haha, jag trodde att jag skulle avlida av skratt.

Idag så vaknade jag runt 10 och klädde på mig. Sa hejdå till Håkan och Therese. På vägen hem stannade vi till vid Sickla köpcentrum. Blev ingenting för mig därifrån. Messade lite med Tessi som frågade om vi skulle hitta på något så åkte till min morbror och duschade och grejer, men sen så blev det inget med Tessi, så ringde till Felicia och Nathalie och sa : hej jag landar hos dig snart.. Hahah hade penagr och dom hae krökat kvällen innan så jag gick till Ica och handlade klass och CocaCola. Så snäll som jag är (A) Haha sen fixade vi iordning oss, sne tog vi tåget mot handen där vi drog direkt till Donken. Direkt därefetr rörde vi oss ner mot Jonas Godis och fxade litee cigg. Sen kom Vanja och hennes polare Felix och Kimmy , Kimmy eller som jag döpt om honom till ''PartilleJohnny'' va riktigt irriterande. Sen så var lilla Vanja hungrig så ter igen drog vi oss mot Donen. Utanför så satt det nåra fortis like 07'.. JA vad  kan man säga ? Herregud.. Men iallafall,  när vi var klara där så gick vi till Solakuten där Nathalie och Felicia solade. Efetr det rörde vi oss mot Västerhaninge. Satt på en bänk i fyrtio minuter. Sen fick vi eld i arslet och rörde oss mot Felcias pappa. Därifrån rörde vi oss mot Västerhaninge centrum, eller jag gjorde, skulle kolla om tågen gick som vanligt igen. Vanja och Felicia gick hem till hennes mamma och fixade lite saker. I Västerhaninge mötte jag på Wendela och Ellen. Följde med dom till Vivo ich handlade godis. Efetr det så gick vi och möte upp Felicia och Vanja igen. Kort därefter tog jag 20.54 tåget mot Nynäshamn. Tog bussen hem mot Muskö, och nu sitter jag här och har ont i huvudet. Ska snart sova :) Tjingeling/ Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0