HAHAHA, KLOCKRENT !

 
Och uppfölaren :) 
 
Asså Desirée, inse fakta ; YOU'RE OUT! Ingen tycker om dig, inte ens dom du kallar för ''fans'' (små tolvåringar som hittade din ''kända'' blogg på Lunarstorm). Snälla Desirée, om du nu har en sådan ''känd'' blogg med två läsare om dagen, som förmodligen slutat läsa den efetrsom du har lösenordsskyddat bloggen, kanske du borde bete dig lite mer vuxet och inte som en jävla WB alla andra... Du är ful och patetisk, och ljuger som den värsta mytomanen, nej USCH synd att jag inte kan säga det här face to face : MEN DU FÅR MIG VILJA SPY !
                  


                                                         LOVLEY

Fast jag afttar itne varför dom tog en prinsesstårta, jag menar, hon är ju liksom inegn Princess som förtjänar en ;)

Kommentarer
Postat av: moa

hahaha !

herregud här kommer du och ska leka mogen och "populär" alla vet redan att hon fått en tårta i ansiktet men du måste visst ba visa att du hänger med för en gångs skull, å sen har hon betydligt många fler besökare än dig och hon känar pengar på sin blogg oxå sen har hon inte själv lösenordsskyddat sin blogg den har blivit avstängd.

å sen är hon inte vuxen än och får vara hur jävla wnb som helst.. precis som du dårå om du tycker jag är patetisk som är anonym skriv det så berättar jag precis vem jag är.. senare !

(inte för att jag gillar dessie, men jag har nått emot dig alltså ! )

2009-08-13 @ 22:11:03
URL: http://moadunfalk.blogg.se/
Postat av: Sophie

Men lilla lilla gumman :)du kanske borde tillrättavisa dig själv inann du tar itu med andra ;) haha och du vet ju hru många läsare jag har ? :) haha lilla gumman ta reda på fakta innan du öppnar din betydligt för stora käft

2009-08-13 @ 23:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0