Frågora får svar !

Tyvärr fick jag väldigt få frågor, men ska svara på alla :)

Fråga
Anonym  :
Vad tror du att du gör om tio år.

Svar
Förmodligen jobbar jag med musiken, har familj och mår helt underbart :)

Fråga
Issbaella Roos
är du oskuld? hur går det för dig i skolan? vem är du kär i? vem/vilka är dina bästavänner? veem hatar du mest av allt? vilken skola går du i? vart bor du? vem tycker du är konstigast av dina vänner? vem är roligast av dina vänner? vem är sötast av dina vänner? Tacksam för svar!

Svar
Oj, många frågor..
1. Nej jag är inte oskuld.
2.Det går väldigt bra för mig :)
3.Jag är kär i en kille i min klass
4.Vanja, Felicia, Linnea och Tessie
5. Nelly
6.Ribbyskolan i Västerhaninge
7.Muskö
8.Tessi ;)
9. Vanja och Felicia
10.Natalie

Fråga
Tina
1. Är du oskuld?
2. tycker Du att DU själv är duktig på att sjunga? (jag tycker det)

Svar

1Nej.
2. Det låter väl acceptabelt, tack :)

Fråga

Anonym
Hur många läsare har du ungefär på en vecka?
Jätte fin blogg <3

Svar

Oj, jag har aldrrig satt ihop nån vecko statistik, men ungefär 120-130 :)
Tack :)

Fråga
Anonym:
hur mycket väger du ?

Svar

75 kg

Fråga
Anonym
Om du fick välja att at med dig till en öde ö, vad skulle det vara då

Svar

Allt jag äger och har

Fråga
Anonym:
hur bra tycker du att ditt liv e på en skala på 1-10?

Svar

8




Kommentarer
Postat av: Anonym

SIIIIIIIKE ATT DU HAR 120 LÄSARE, SNARARE 5.

2009-08-31 @ 14:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0