FÖRLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT

Förlåt x 1000 för sämst uppdatering.. Men blogg.se har lagt sina kort ordentligt och är skit dåligt... Nu är det söndag och helgen ar flytit på utan några som helst konstigheter. Var barnvakt i ca 2 timmar med Natalie igår... Aja, finns inte så mycket ideér på ämen att skriva om, så lämna gärna tips om det är något ni vill, eller undrar över. Nu ska jag titta på film, Vi hade iallafall tur med vädret.. IGEN ! :) Och dricka CocaCola, och äta naturgodis.. Har ingen kamera just nu så ni får nöja er med bilder från Goggle ;)


Kommentarer
Postat av: Linda

Eftersom du verkar ha idétorka. Så kom jag på vad som skulle vara kul att läsa om. Hur ser din vardag ut/helg. Festas de mycket eller e de chill på fritiden? De skulle vara kul att läsa om tycker jag. Jag minns ju själv hur jag var i din ålder. Förresten känner du therese?

2009-09-02 @ 02:37:59
URL: http://lindusbindus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0