Falskhetens namn :Nathalie

Jag tänker vara helt ärliga mot er dear bloggläsare. Fick reda på den nakna sanningen idag. En person vid namn Nathalie Karlsson, kallade sig för min vän. Men Gud vet hur lätt människor har för att ljuga och vara falska.Jag har aldrig sagt ett enda ont ord onm dig, alltid ställt upp när det behövts, och vad i helvete är tacken för det ? Jo en massa jävla knivhugg i ryggen. Jag försåtr mig inte på dig... Bara för att jag inte är smal, utan har en hel del kroppsfett och är nöjd med det så skäms du för mig ? Lilla gumman, du sminkar dig som en riktig fjortis, men jag skämdes inte för att gå med dig.. JAg accepterar hur folk ser ut, det rör mig inte i ryggen. Men om du nu tyckte att det var så jävla pinsamt att gå ut med mig, varför var du då med mig ? DU vet kramade om mig i skolan och shit.. Jag orkar inte med falska personer, och du har gett falskheten ett namn : Nathalie. Jag trodde att var och lite på, men nejnej. Jag har insett att jag slösat bort så jävla mycket tid på att tro på dig. Visst det gör ont att höra dig säga saker, men det gör fan så mycket mer ont att höra dig sncka skit om mina vänner. Du är ute i mitt liv, thats it. Jag behöver inte dig för att känna mig hel. Du har sagt ditt sista ord till mig, och nu skiter jag helt fullständigt  vad som händer dig, skoma, familj m.m. DU är ingen jag kommer kunnna säga darling till, orden skulle stocka sig i halsen på mig. Jag mår illa nu, FATTAR DU ? Elelr har du någon blockering i hjärnan ? Du knullar fan runt mer än någon annan. Du är nuy som luft, ett minne blott i min hjärna. Jag kommer inte göra något för att du ska må bra, samt inte något dåligt. Du är raderad ur min mnetala mailbox. Folk lär ju tro ; Äsch hon snackar bara.. Men dom här orden kommer ALLTID att finnas i min hjärna. Jag älskade dig för den du var, men usch vilket hemskt misstag. Jag vill aldrig mer se dig, eller din fejkade personlighet. Jag mår illa av att ens veta att vi bor i samma land. Du har ingenting med mig och göra, du är bara en invalid person. FInd new friends, dett fins ju alltid Lunarstorm.. Jag önskar inget hellre än att ditt liv går rakt åt helvete, eller vänt lite, det har det redan gjort. Jag behöver skriva av mig om falskheten och jag hoppas innerligt att du läser det här. DU sncakde skit, telefonen gick varm, men jag sjönk aldrig till din nivå. Nathalie du ligger på botten.. Förstår du vad jag säger ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0