CP


Kära Mimmi. För det första vill jag säga att Johan :) är den bästa vän jag haft, och att Benny Ericsson är helt dum i huvet.



Mina sista önskningar är att Lovisa och Farmor gifter sig och skaffar barn tillsammans, och att Nadine får ett lyckligt liv tillsammans med  Tessi. Jag vill säga tack till Felicia Nygren och Mackan dem bästa för att ha stöttat mig igenom mitt gräl med Bea Gustafsson Ni är verkligen underbara.



Mitt liv har bara gått utför sedan Farbror Pucko tog sitt liv.



Snälla Sophie  sörg mig inte du kommer ändå att dö. Jag gick till en siare och hon såg att du kommer röka braj med Pizza Face sedan vandra ut på vägen och bli överkörd av i 130 km/h i en blå Opel.
 
Jag har så fruktansvärt tråkigt, kom och rädda mig ?






Ta fram din mobil tryck neråt och släpp,



byt ut namnen i berättelsen mot namnen i din telefonlista








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0