Blogg. se = skit ?

Fyfyfyfyfyfyfyfyfy, på blogg.se Skiten funkar ju aldrig ? Vad ska ni söta läsare göra iadg då ?
Själv ska man gå på cirkus, craepy, men har man lovat lillasyster, så har man. Men jag har ju en fruktansvärd fobi för clowner... Men får bita ihop, men gud nåde den clown som kommer för nära mig, då lär den lownen inte leva särskilt lnge. Men som Linnea sa, man måste möta sin rädslor, så jag får väl göra det då.


Bloggade aldrig innan jag somnade igår, men så här såg min kväll ut:
Linnea kom hit runt halv 9, då tog vi moppen till grytholmen , och fotatde lite med Linneas kamera.. Runt halv 10 åkte jag med henne till stallet, va där i en och en halv timma ungefär. Sen åkte vi hem, frös sjukt mycket så tog en två timmars dusch :) sen kröp jag ner i sängen, kolla runt lite på datorn. Men nu ska jag fixa iordning mig lite :) pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0