Åh herregud..

Jag har ångest, riktigt stor ångest. Skolan närmar sig med stormsteg, och jag sitter bara och tittar på ? Måste göra slag i saken och ta tag i som sista dagarna av sommarlovet. Några förslag om vad jag kan göra, för jag har fått TOTAL tanketorka. Panik, panik, PANIK! 

Ja, sen är det lite saker inför skolan. Mamma&Pappa, jag lovar att ta hand om de här året nu. Det är sista året i Ribby. Om ett år börjar jag 1:an med toppbetyg, det lovar jag er. Jag vet att jag kommer klara det, jag är ju faktiskt rätt bright ändå. Jag behöver bara anstränga mig, sen har jag mina betyg fixade. Men det är nästan ett helt år, allting kan hända.

                                                                  // Sophie
USCHUSCHUSCHUSCUSCHUSCHUSCH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0