-

Hellu kexet sitter du är och smular ... (Hatar och öppna upp inlägg). Hur har eran söndag varit hittills ? Min har varit helt okej, vaknade runt 2.. Men låg kvar i sängen, läste lite i Harry Potter. Gick ner till köket fixade lite frunch, gick tillbaka till sängen och lade mig när. Åt upp maten och kollade runt i lite bloggar. Skrev till Natalie på Facebook, undrade om vi skulle gå ut o ta en cigg. Sagt och gjort. Kom in och la mig här igen... är inte på topp humör direkt. Vet inte riktigt varför ? Tror att det beror på hel del kategorier : Mobbning, Familjens Ekonomi, Patetiska Fjollor.. Skolan.. GAAAH , JAg orkar inte med det här, är depprimerad och jag har ingen aning om varför ?! Känner mig helknäpp.. Någon som kan muntra upp mig ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0